پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

تیم همیشه قهرمان

 

ایستاده از راست :

علی عبدی- منصور فتاحی- محمد نگارانی- عبدالعزیز عزیزی- عبدالغفور فتاحی-  سید محمد نیکزاد- ابراهیم قائد

نشسته از راست :

سید احمد حسینی حقیقی-  عبدالقادر فتاحی- محمود خورسند- عبدالقادر محمد پور-  عبدالرحیم عالم زاده (مفتی)- حسن بدویی- حمید بامری

نظرات 8 + ارسال نظر
فریده قاسمی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 http://dokhtekong.blogsky.com/

سلام.....زنده کردن خاطرات .....

سلام خواهر عزیز
بله. زنده کردن خاطرات.
یادمه کوچیک بودم و همیشه پشت گل تیممون رو تشویق می کردم.
تیمی که تو منطقه قدرت اول بود. اما حال ...
شاد و سر افراز باشید.

بدیس یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:32 http://aask.blogsky.com/

سلام یاد قهرمانان را همیشه باید گرامی داشت.اگه مقامهای کسب شده را می نوشتی بهتر بود.ممنون

سلام
مقام ها بسیاره. این تیم دوره اوج فوتبال دهتل بود.
ممنون از حضور شما
شاد باشی.

باشگاه فرهنگی ورزشی برق بندر کنگ یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:32

سلام و درودفراوان به ورزشکاران و.ورزشدوستان دهستان دهتل موفق و پیروز باشید

سلام
ممنون از اظهار لطف بی کران شما.
راستی تیم برق بود چند وقت قبل اومد دهتل واسه مسابقه درسته؟؟؟
سلام و درود من رو هم به نمایندگی از مردم دهتل به جامعه ورزشکار و ورزش دوست کنگ و لنگه برسانید.
شاد و موفق باشید.

باشگاه فرهنگی ورزشی برق بندر کنگ چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:17

عرض سلام خدمت مردمان مهمان نواز منطقه گوده
با تشکر از دوست عزیزم . تیم برق تاکنون در دهتل حضور پیدا نکرده اما بسیار مشتاق برای حضور در این دهستان و برگزاری مسابقه ای دوستانه با تیم این دهستان میباشد.
تیم برق در روستاهای چابناردوایلود و روستای دهنگ حضور داشته که این اردوها با عنایت برادر عزیزمان اقای ناصر احمدنیا بوده
www.barghkong.coo.ir این وبلاگ برق میباشد

سلام
انشاء الله که این افتخار را نصیبمان می کنید و در اینده ای نزدیک به دهتل تشریف می اورید.
موفق و سربلند باشید.

احمد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09

axe ilood balaye site dehtal????????????????????????????????????
vaghean ke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
khejalat ham khob chizie delangiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz

سلام احمد اقا
بله همانطور که در تصویر می بینید قسمتی از تصویر بنر سایت مربوط به جاده و نخل در ۱ کیلومتری غرب ایلود ( گذرگاه ورودی به محدوده دهستان دهتل) است.
اما خجالت برای چی؟
موفق باشی.

احمد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:08

حد اقل اسم ایلود مینوشتی رامی جون بهتره که عکس دهتل رو بذاری تا عکس روستاهای اطرافتون!دهتل ارزانی صاحبش.خوب در مورد روستاهای دهستان دهتل هم مطلب بنویسی بعد میتونی ادعا کنی که اول دهستان دهتله

سلام مجدد خدمت احمد آقای گل
حضور شما عرض کنم که اولا از شما چنین طرز فکری بعیده.
در مورد عکس هم دوباره بگم که کلا تصویری رو که من برای بنر سایتم استفاده می کنم ادیت و مونتاژ شده و اصلا مربوط به یک مکان خاص نیست. بعضی اوقات برای درست کردن یک بنر حدودا از ده عکس مختلف از چندین مکان مختلف برای کارم استفاده می کنم ودر نهایت تصویری که گویا و مطابق با خواسته ام باشه رو برای بنر سایتم استفاده می کنم.
در این تصویر هم اگر خوب نگاه کرده باشید می بینید که بنده برای این عکس حد اقل از سه چهار تصویر جداگانه استفاده کرده ام.درست قسمت سمت راست (نخل و جاده ) مربوط به اطراف ایلود و سمت چپ سه تصویر از دهتل.
احمد جان اگر تصویر تنها مربوط به روستای شما بود و من در گالری تصاویر سایت آنرا برای دهتل نوشته بودم شما حق داشتید که مدعی باشید و من نیز تابحال چنین کاری نکرده ام. در ثانی تابحال برای بنر یک سایت مکان و مشحصات را ننوشته اند و مرسوم نیست.
اگر هم بنده بر بنر سایتم عنوان دهستان فرهنگی دهتل رو نوشتم همه وبمستر ها و همچنین وبگرد ها و بازدیدکنندگان می فهمند که منظور من از متن روی بنر این است که مطالبی که در این پایگاه نوشته میشود مربوط به محدوده دهستان و حتی استان خواهد بود نه اینکه آن تصویر مدنظر باشد.
مورد دیگر نیز که اشاره کردید مطلب در مورد دیگر روستاهای اطرافه که هرچند خود نیز علاقه وافری بر این امر دارم اما اطلاعات بنده در آن حد نیست که بتوانم در مورد دیگر روستاها چیزی بنویسم. بارها نیز از سایر دوستان در روستاهای طراف خواسته ام که اگر مطالبی دارند ارائه کنند و من نیز با افتخار آنرا در سایت قرار خواهم داد اما هنوز کسی علاقه ای نشان نداده.
در آخر باز هم اگر در مورد عکس مسئله آنقدر جدی است که شما و دیگر دوستان را رنجیده خاطر کرده است و شما امر می فرمایید که تصویر را عوض کنم از جانب من مشکلی نیست. هدف بنده این است که حتی اگر به اندازه ی یک سر سوزن بتوانم در اشاعه فرهنگ مردم و منطقه سهمی داشته باشم ولاغیر ...
موفق باشی.

تیم نادی امارات چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:40 http://www.nady emarates.com

موفق باشید امید وارم سربلندوسر افراز باشید امید دارم یک بار تیمتان را ببینم

ممنون از شما
انشاالله...
موفق باشید.

دختری گوده ای یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

سلام
داشتم راجع به منطقه خودمون سرچ می کردم به وبلاگ شما بر خوردم
خیلی جوون دن
موفق بش
انشااله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد