پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت ...!

خواهر عزیز و فعال (دخت کنگ) چندی پیش ایده ی بسیار جالبی مطرح کرده و ضمن نوشتن تغییر و تحولات و  آرزوهای پیش رویشان در زندگی شخصی از دوستان دیگر نیز دعوت بعمل آوردند که چند خطی همانند ایشان از زندگی شخصیشان بنگارند. 

بنگری عزیز نیز که توسط دخت کنگ دعوت شده بود پس از اجابت و نگارش دوستان دیگری را دعوت نمودند که بنده حقیر نیز یکی از مدعوین ایشان بودم. ضمن تشکر از ایشان به خاطر لطف وافرشان نسبت به حقیر و پوزش بدلیل اینکه کمی دیر دعوتشان را اجابت می کنم چند خطی از تغییرات و تحولات زندگی ام طی سال گذشته و همچنین برنامه های پیش روی خود را می نگارم. 

 

خوشبختانه سال ۸۷ سال نسبتا خوبی نسبت به سال های اخیر برای من بود هر چند می توانست بهتر نیز باشد.  

کمی از تنبلی خود کاستم و با تشویق های دوستی عزیز پس از ۷ سال دوباره لای کتاب های درسی را باز کردم و توانستم طلسم را بشکنم و پس از اخذ مدرک دیپلم وارد دانشگاه شوم و در رشته مورد علاقه خود ( نرم افزار کامپیوتر) تحصیل کنم.  

تهران از همه لحاظ برای تحصیل عالی است. اما بدلیل مشکل خوابگاه و مشکلات عدیده دیگر تنها دو ماه را توانستم در پایتخت تحصیل کنم و از امکانات آنجا استفاده ببرم. پس از دو ماه و  پایان یافتن ترم اول بالاجبار انتقالی گرفته و پس از ناکامی در ثبت نام در دانشگاه بندر راهی بندر لنگه شدم و در آنجا ثبت نام نمودم. 

اکنون می توان گفت دانشجوی بندرلنگه هستم هر چند بیشتر کلاس ها را دور زده ام تا بحال...!  

 همچنین یک ماه است که درگیر گرفتن مجوز آموزشگاه کامپیوتر هستم و در حال حاضر در انتظار نتیجه کمیسیون اداره کل سازمان فنی و حرفه ای...! 

 

 

اهداف پیش رو : 

 

۱ - اخذ مجوز آموزشگاه و سعی در راه اندازی و آموزش ... 

۲- سعی در جهت اینکه فردی مفید برای خانواده و جامعه باشم 

۳- توجه بیشتر به امورات دینی و اخروی  

۴- ساده باشم چه در باجه یک بانک. چه در زیر درخت... 

 

پ.ن : چون مدت زیادی از این بحث می گذرد اکثر دوستان بحث مربوطه را نوشته اند و دیگر نیازی به دعوت من نیست. 

 

ب. ن : دوستانی که بدلیل خرابی لینک های تصاویر مربوط به همایش مردم شناسی لارستان نتوانسته بودند تصاویر را مشاهده کنند می توانند  از منوی سمت راست وبلاگ وارد گالری تصاویر شده  و یا بر روی این نوشته کلیک کنیدو عکسها را مشاهده کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
زکریا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:56 http://www.ir3at.com

سلام دوست گرامی
وبلاگ بسیار جالبی دارید دستتون درد نکنه
من امروز اتفاقی وارد وبلاگتون شدم مطالب قشنگی بود
دهتل فکر کنم جزء بستک باید باشه من هم بچه گاوبندی هستم یک بار هم دهتل جاه بنارد و...اومدم
فکر میکنم اقای حسینی نماینده قبلی استانمون هم دهتلی بودند درسته؟
عزیز من هم مدیر یکی از سایت ها هستم و هم استانی هم هستیم این هم ادرس سایت من
http://www.ir3at.com
خوشحال میشم لینک سات من را هم در لینک دوستان قرار بدی ای دی اهو مسینجر من هم هست ir3at63
در ادد لیست مسینجرت اددم کن میتونیم دوستان خوبی باشیم
با تشکر

سلام بر شما هم استانی عزیز

خوشحالم از اینکه از مطالب وبلاگ بنده مورد توجه شما قرار گرفته.
بله مرکز دهستان دهتل از توابع بخش مرکزی شهرستان بستک است.
جناب آقای حسینی عزیز نیز دهتلی هستند.
سایت خوبی در زمینه ماهواره و رسیور دارید. انشاالله که موفق و پایدار باشید.
لینک شما اضافه شد.

مهدی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:11 http://www.30o.ir

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

جاسم تمیمی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:17 http://soojeh.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
لنگه هستی و ما بی خبر ...
کاری داشتی حاضرم
به روزم

سلام. سلامت باشی

فعلا که لنگه اومدن ما شده شبیه این بارونای غرشتی تابستون! همه بی خبر . حتی خودمون... D- :

مطمئن باشین اگه کاری پیش اومد مزاحم میشم.
خدمت می رسم .
شاد و سربلند باشی.

شیخ مدیر وبلاگ جناح انلاین جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:21 http://www.janahonline.blogfa.com

من از شما میخوام من را در پیوند قرار بدین

با تشکر

سلام
لینک وبلاگ شما اضافه شد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد