پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

وعده جباری که هرگز عملی نشد!

احمد جباری نماینده شهرستان های بستک، بندرلنگه و پارسیان در مجلس شورای اسلامی سه سال قبل در اولین و آخرین حضور رسمی خود در دهتل به مردم وعده دادند که از یک هفته دیگر عملیات ساخت جاده میان بر دهتل-تدرویه آغاز شود.

این راه که به طول تقریبی 10 کیلومتر است از شمال دهتل به تدرویه  و جاده اصلی بندرعباس- بستک منتهی می شود. در حال حاضر جاده خاکی قدیمی وجود دارد که هر بار پس از بارندگی به علت طغیان رودخانه شور که در این مسیر قرار دارد مسدود و غیر قابل استفاده می گردد.

همچنین لازم به ذکر است که این جاده، راه اصلی مردم این مطقه به آبگرم تدرویه است و در طی سال پر رفت و آمد می باشد.



اما همانطور که عنوان شد نماینده محترم که در تنها حضور خود ، سه سال قبل در جمع مردم دهتل این قول را دادند که از یک هفته پس از آن عملیات ساخت این جاده شروع شود، متاسفانه تا کنون هیچگونه اقدامی صورت نگرفته  و در حد یک وعده باقی مانده است.

وعده دادن تنها، هیچ مشکلی را از مردم کم نخواهد کرد و چه خوب است اگر قرار بر عمل نیست وعده های تهی نیز به مردم داده نشود.




جاده دهتل-تدرویه که پس از سه سال وعده نمایده هنوز به حالت قبل است

نظرات 2 + ارسال نظر
دهتلی سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:03

ای بابا به این بی عرضه دل بستن همینه.ما از قدرت خودمون که جونای تحصیل کرده مون هستن باید استفاده کنیم.باید به حال مردمی افسوس خورد که پخمه ی ، پاچه خواری مثل این رو نماینده کردن.
مادر بزرگم یه شعر جالب میگه همیشه خدا حفظش کنه : کس نخوارد پشت من جزء ناخن انگشت من... فقط جوانان فهمیده و مومن.

maryam شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:58

سلام
هر کسی فقط یک بار از نزدیک با آقای جباری برخورد داشته باشه خیلی راحت جذب اندبشه های عامه فریب او خواهد شد. حرف هایی که اگر منطقی برای قضاوت در مورد آنها به کار گرفته نشه بسیار مقدس و انسانی نما هستن و فقط یه مشت مردم ساده اونو باور خواهند کرد. تعریف های تکراری از کارهای عمرانی ، گرفتن حقوق قشر محروم ، حمایت از حقوق بانوان به قول خودش شجاعی که جایگاه اصلیشون اینجا نیست و .. که از بس همه جا و در هر مناسبتی اونها رو شعار میده دیگه واسش شده یه عادت و خیلی قوی تر از شعارهای انتخاباتی اش مغزهای ساده رو به انتطار میگذاره.
یادمه همیشه از آقای حسینی نماینده ی قبلی می نالیدیم که چرا با گرفتن این سالهای عمر ما آنچنان که باید به انتظارها عمل نمی کنن ، حالا که خوب فکر می کنم متوجه میشم ایشون اگه عمل نمی کردن ادعایی هم نداشتن و تمام طول خدمتشونو با بی خیالی نسبت به حقوق مردم سپری کردن. یعنی شعار نمی دادن دیگه همه یه جوراییی پذیرفته بودن که نمایندگی مجلس شغل ایشونه و از این راه امرار معاش می کنن نه دردی از دردهای مردم رو دوا می کنن...
به نماینده ی جدید یا رای دادیم یا رای گرفتن حالا بماند ، با این امید چشم یاری بستیم که شاید نگاهی انسانی تر به حقوق مردمش و دلیلی وجدانی تر نسبت به مقامی که به دست آورده داشته باید اما دریغ که این نیز...
چه راحت استفاده ی ابزاری از فکر و احساس مردم شده شعاری برای ابراز وجود آدم های ضعیفی که اعتماد به نفسشان در گرو حمایت و رای همین مردم ساده است که الان بعد برآورده شدن خواسته هایشان خود این مردم هیچ جایگاهی در اهداف و برنامه های این گداهان قدرت ندارن.
چند سال دیگه و به امید چند نفر دیگه باید بنشینیم تا شاید در این میان انسانی دلسوز پیدا شود که هدفش کمک به مردم چشم انتظار منطقه باشه نه کمک گرفتن از اونا واسه رسیدن له اهداف شخصی خودشون.
به امید تغییر....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد