پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

کسب رتبه اول داستان نویسی کشور توسط دانش آموزی از تدرویه بستک

محمد جواد پیر ، دانش آموز دبیرستان علی ابن ابیطالب روستای تدرویه بستک رتبه اول رشته داستان نویسی دانش آموزان کشور را کسب کرد .

به گزارش هرمزگان نیوز ، این دانش آموز بستکی در خصوص کسب عنوان  برتر کشوری گفت : برای اولین بار است که در مسابقات داستان نویسی دانش آموزی شرکت کردم .  داستان اولم با عنوان "بی وفا" داستان دختری است که پدرش جیب بری می کند و داستان دوم با عنوان "انفاق مال" درباره پیرمردی است که باغ و مال و دارایی داشت و داستان سوم نیز با عنوان "نقطه قوت و ضعف" به جشنواره داستان نویسی دانش آموزان کشور ارسال گردید.

محمد جواد پیر ، پس از رقابت در آموزشگاه و مجتمع روستای خود به مسابقات شهرستانی معرفی شد و پس از برتری در بین داستان نویسان سطح شهرستان و استان به مسابقات کشوری معرفی گردید که توانست در مسابقات کشوری در بین دانش آموزان سطح کشور نیز حائز رتبه ممتاز و اول گردد .

وی علاقمندی به رشته داستان نویسی و مطالعه کتاب و رمان را از دلایل نوشتن داستان عنوان کرد و گفت : داستان نویسی را از دوره دبیرستان شروع نمودم و به جوانان هم سن و سال خودم توصیه می کنم جوانان علاوه بر تلاش در عرصه تحصیل دروس مدرسه ای خود به رشته های هنری و فرهنگی نیز توجه کنند و در تمام کارها اعتماد به نفس قوی داشته باشند که خواستن توانستن است .

این دانش آموز بستکی از مسئولین مدرسه بخصوص مدیر آموزشگاه عبدالرحمن برزگری – مربی آموزشگاه ، تاج محمد قزل و معاونین و دبیران آموزشگاه و خانواده و پدر و مادر و دوستان که مشوقان خوبی برایش بوده اند تشکر و قدردانی کرد .

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:20

بارک الله آفرین بر جوانانمان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد