پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

امام جمعه اهل سنت بندر عباس: اهل سنت از اهل بیت (ع) غافل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دفتر امور اهل سنت هرمزگان شیخ سید عبدالباعث قتالی با اشاره به روایات متعدد در کتب اهل سنت در خصوص توجه به اهل بیت و سفارش آن توسط پیامبر اسلام اظهار داشت: این غلط است که بعضی‌ها تصور کنند که اهل سنت از اهل بیت پیامبر (ص) غافل است.

وی با اشاره به احادیث فراوان در خصوص گرامیداشت یاد بزرگان دین افزود: گرامیداشت شهادت امام حسین (ع) که دارای فضائل فراوان است از جمله آنهاست.

 

 واقعه عاشورا ناگوارترین و دردناکترین واقعه در طول تاریخ اسلام است.

شیخ محمد صدیق فهیمی امام جمعه مسجد جامع سوروی (اهل سنت) بندرعباس نیز با اشاره به ماه محرم افزود: در واقعه عاشورا بهترین شخصیت‌های عصر خود به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با تبیین دلایل قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: در آن زمان اختناق و خفقان به حدی رسیده بود که کسی جرات بیان حقایق را نداشت و یکی از دلایل قیام امام حسین (ع) مبارزه با این مسائل بود.

فهیمی با اشاره به از خود گذشتگی امام حسین (ع) و یارانش افزود: در روز عاشورا امام حسین (ع) همه وجود خود و تمام مال و فرزندان و نزدیکانش را راه دین خدا فدا کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:15

دوست عزیز شما هرچی یه عده معلوم الحال مینویسن یا کسی تحت فشار مجبور میشه بگه رو ننویس.امسال بستک آنلاین و هرمز آنلاین وضعشون بر همه مشخصه.تشکر از سایت قشنگت.

رضایی - کهنه اوز سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 http://www.marbooti.blogfa.com/

سلام - بسیار جالب بود - ما بصورت روزانه از وبلاگ شما بازدید می نماییم .

شما نیز از وبلاگ روستای کهنه اوز بازدید نمایید . سپاسگزاریم .

مربوطی - روستای کهنه اوز

دهتلی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:05

سلام رامی عزیز.
ضمن عرض خسته نباشید.
سوالی داشتم:آیا سایت بستک آنلاین،و شخص ابراهیم کوخردی که چند شغله هم هستند ( بدلیل رابطه با آقای جباری و همینطور آقای شریفی.) از شما و همینطور و دوستان دیگر که وبسایت یا وبلاگ دارن،اجازه میگیرن برای کپی از مطالبتان یا نه؟ اگه جوابتان نه هست چرا اقدامی نمی کنید؟
برای من جای سوال هست ایشان نماینده فلان خبرگزاری،رئیس فلان ارگان وابسته به آموزش و پرورش،رئیس فلان ارگان وابسته به فلان ارکان......
من پیشنهادی داشتم،اگر ممکن هست باهاشون مصاحبه داشته باشید فکر کنم مصاحبه ایی جالب باشد.لطفا از ایشان بپرسید : شما اهل کوخرد هستید، دهتل یا جناح که این طوری خودت را قاطی مسائل همه ی منطقه میکنی؟
با این .....خودت می خوای به کجا برسی؟

فاطمه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 http://aftabejonoob.blogfa.com

سلااااااام.خوبی

یاسر سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:54 http://www.koohijwg.vcp.ir

سلامی گرم به مردم دهتل.
سایت جالبی دارین و این که بعضی ها فکر میکنن اهل سنت از اهل بیت غافل هستند واقعا چنین ذهنیتی را به وجود آوردن که فکر کنن ما از اهل بیت غافل هستیم ولی چنین نیست.
با تشکر از امام جمعه محترم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد