پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

از حوزه غرب هرمزگان 8 نفر برای تصاحب کرسی مجلس ثبت نام کردند

بر اساس آمار تفکیکی اعلام شده، در مجموع 39 نفر در سه حوزه انتخابیه هرمزگان برای حضور در رقابت های انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

به گزارش هرمزگان نیوز به نقل از ایسنای خلیج فارس، رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بندرعباس تعداد ثبت نام کنندگان حوزه مرکزی تا پایان مهلت قانونی را 19نفر اعلام کرد.

محمد محسنی افزود: از این تعداد 18 نفر مرد و یک نفر زن هستند و از بین مردان نیز یک نفر روحانی است.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان میناب نیز گفت: در حوزه شرق استان تعداد ثبت نام کنندگان به 12نفر رسید که از بین آنها یک نفر زن و بقیه مرد هستند.

مسعود قانعی فرد یادآوری کرد:در بین ثبت نام کنندگان این حوزه سه نفر روحانی، دو پزشک به چشم می خورد و یک نفر نیز دارای مدرک دکتراست.

فرماندار بندرلنگه و رییس ستاد انتخابات این شهرستان نیز اظهار کرد: در حوزه غرب استان تعداد هشت نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به دور قبل 15درصد افزایش داشته است.

غلامحسین زارعی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق در این عرصه به داوطلبان توصیه کرد: در تبلیغات خود موازین قانونی را رعایت کنند تا ستاد انتخابات ناچار به برخورد های بعدی نشود.

در مجموع پنج نفر از استان هرمزگان به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس ) و دو نفر دیگر نیز از دو حوزه شرق و غرب خواهند بود.

هرمزآنلاین، سایت خبری نزدیک به یکی از نمایندگان فعلی بندرعباس با جمع بندی اطلاعات مربوط به پرونده نامنویسی دواطلبان کاندیداتوری در مجلس نوشت: در شرق هرمزگان خبرها حاکی از آن است که تعداد داوطلبان کاندیداتوری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به 12 نفر رسیده است و چهره های شاخص نام نویسی کرده نیز عبارتند از:

هاشمی نخل ابراهیمی، حجت الاسلام سید علی میرخلیلی، دکتر افشاری، سید علی ذوالقدر، حجت الاسلام محسن ابراهیمی، خانم افسانه نظرزاده و حسین رئیسی.

در حوزه مرکزی و برای انتخاب 3 نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر نیز با احتساب افرادی که در ستاد انتخابات کل کشور در تهران نام نویسی کرده اند، شمار داوطلبان از 24 نفر فراتر رفته است. در مرکز نیز یک زن برای داوطلبی کاندیداتوری ازحوزه انتخابیه بندرعباس، بندرخمیر، حاجی آباد، قشم و ابوموسی نام نویسی کرده است. چهره های شاخص این منطقه نیز عبارتند از :

محمد آشوری، سید مصطفی ذوالقدر، منصور آرامی، [دکتر منصور سالاری]، مهران شاهی، موسی مولاپرست، حسین سالاری، ابوالقاسم جراره، علی دیرباز، سلیمانی، بازیار و منوچهر عسگری، محمد صادق افتتاحی، [محمد علی اباذری، رییس گروه سیاسی استانداری] و یک خانم نیز برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان نام نویسی کرده است که مشخصات وی در دست نیست.

در غرب هرمزگان و برای کسب سهمیه یک نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی، اخبار شنیده شده حکایت از آن دارد که بیش از 5 نفر ثبت نام کرده اند.

احمد جباری، محمد نصوری، عبدالله حسینی، زمزم نژاد و علی کامرانی از جمله چهره هایی هستند که ثبت نام خود را در این منطقه تکمیل کرده و داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شده اند.

فرج زاده از کاندیداتوری صرف نظر کرد

اخبار رسیده حاکی است که محمد امین فرج زاده از کاندیداتوری در انتخابات دور نهم مجلس صرف نظر کرده است.

به گزارش هرمزگان نیوز، فرج زاده در انتخابات دوره هشتم پس از سید مصطفی ذوالقدر و محمد آشوری به عنوان سومین نماینده بندرعباس راهی بهارستان شد. شهردار اسبق بندرعباس اما در طی چهار سال وکالت خود نتوانست نقش پررنگی در صحن مجلس و حتی در افکار عمومی ایفا نماید و گویا کم اقبالی موکلانش وی را واداشته تا از حضور در دور نهم صرف نظر کند. علاوه بر رکورددار بودن در جرگه ساکتین مجلس(!)، نکته قابل توجه در ارتباط با آقای فرج زاده اینکه وی در تازه ترین لیست نمایندگان امضاء کننده طرح سوال از رییس جمهور توانست با شجاعت لقب تنها نماینده هرمزگانی حاضر در این لیست را از آن خود کند! 

با پایان یافتن فرصت ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هرمزگان، شورای نگهبان پس از استعلام از مراجع 5 گانه، بررسی صلاحیت ها را آغاز و نهایتا اسامی افراد اعلام می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
دهتلی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:34

هوا بس ناجوانمردانه نامرد است.شجاع میشه ترسو،دزد شده امانت دار،دروغگو شده نمای..نه، دروغگو شده راستگو.تنها شجاع این دوره به نظر من همین آقای به قول دوستان ساکت بود. البته مهم اینه که شما شجاع رو چی معنی بکنی گاهی وقتا شجاع میشه نترس،بیباک که فقط از خدا میترسه و همیشه خودش رو ارزیابی میکنه و از عاقبت کارش میترسه و گاهی هم شجاع میشه .....قضاوت با خودتان.به نظر من بعضی ها لیاقت اسم خبرنگار رو ندارن و از شرافت قلم بویی نبرده اند.خدا به همه توفیق هدایت نصیب بفرماید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد