پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

قبولی بیش از 14 هنرجوی هنرستان محمدیه دهتل در دانشگاه

هنرستان فنی و حرفه ای شبانه روزی محمدیه دهتل در سال 1387 با همت خیّر محترم حاج محمد بوخش و به نمایندگی اسماعیل امینایی و حمایت آقای توکلی مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان بستک به عنوان اولین مرکز آموزش فنی و حرفه ای  در منطقه گوده تاسیس گردید.

به گفته آقای مصطفی علوی مدیر این هنرستان، در حال حاضر در این مجتمع سه رشته کامپیوتر، حسابداری و نقشه کشی تدریس می شود و بیش از 140 هنرجو از روستاهای شهرستان بستک، خمیرو لارستان در این هنرستان مشغول به تحصیل می باشند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی90-89 بیش از 14 نفر از هنرجویان این هنرستان موفق به ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شده اند،  این موفقیت را به هنرجویان راه یافته به دانشگاه و کادر آموزشی این هنرستان تبریک گفتند.

در تصویر زیر اسامی این هنرجویان را مشاهده میکنید.


نظرات 7 + ارسال نظر
دهتلی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:39

تبریک به معلمین زحمت کش و دانش آموزان عزیز.و همینطور شما رامی عزیز.من که از طرفدارای سایتت هستم.الحمدلله داره آمار بازدیدات هم بهتر میشه.با وجود درگیرها و مشغولیتها تقریبا 2 یا3 روز یک بار بهت سر میزنم.موفق باشی.

محمد جلیل علوی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:07

چرا باید درس بخوانیم؟ ما که دراین دوره هستیم کسانی هستند که لیسانس یا مدارج بالاتر علمی دارند ولی بیکارند دلیل چیست؟

درخصوص بخش اول سؤال باید بگوییم انسان هرکاری که انجام می دهد باید هدفدار وهمدفمند باشد ودرس خواندن نیز از این امر مستثنا نیست. قطعاً اگر هدف تحصیل وکسب دانش برای ما روشن بشود بسیاری از تصورات غلط وواهی وخیالات موهوم ذهن ما را برطرف خواهد ساخت. هر کسی می تواند از کسب دانش برای خودش هدفی درنظر بگیرد که یکی ازآن اهداف می تواند اشتغال باشد وکسانی نیز ممکن است رسیدن به موقعیت های اجتماعی وکسب قدرت وثروت و...هدف خودشان قراردهند اما ازدیدگاه قرآن کریم وتعالیم دین مبین اسلام هدف تحصیل علم ورای اینهاست. دراولین آیاتی که خداوند متعال بر رسول رحمت حضرت محمد "صلی ا...علیه واله" نازل فرمود هدف تحصیل وخواندن ونوشتن را مشخص فرموده است."1"

ودر پایان از زحمات دبیران محترم و همچنین جناب آقای مصطفی علوی مدیر محترم دبیرستان وهنرستان محمدیه که حقیقتا زحمات زیادی برای دانش آموزان عزیز این منطقه انجام می دهند تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم این موفقعیت ادامه داشته باشد . سربلندی,غزت و موفقعیت را برای شما عزیزان خواستارم.(اینجانب برخود می بالم که روزگاری از محصلان آن دبیرستان بوده و هستم)

هواشناس رویدری پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 http://ruydarmet90.blogfa.com/

سلام

وبلاگ هواشناسی رویدر با اخرین خبر از اب و هوای استان هرمزگان و ایران اغاز به کار کرده اگه علاقه به مسائل هواشناسی داری حتما یه سر به ما بزن

در ضمن بارش ها نسبتا خوبی در راه اند(برای استان هرمزگان و کل ایران)

با تشکر هواشناسی رویدرhttp://ruydarmet90.blogfa.com

بچه ادم پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 http://صwww.bacheadam.blogfa.com

ضمن تشکر ازشماوخسته نباشید به اقای علوی حالا که هنرستان داره راه خودش رو بیدا می کنه بد نیست با نیم نگاهی به روبات بحث رباتیک و مسابقات ان با کمترین هزینه هم نامی برای دهتل کسب کنید هم انگیزه دانش اموزان را چون با توجه به هوش ذاتی بچه های منطقه رباتیک بهترین راه برای شکوفایی انهاست .

لاتیدان پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:47 http://latidan3.blogsky.com/

درود بر مردم هوشمند دهتل

نگاه دهتل جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:44

باسلام ودورودوخسته نباشیدازآقای علوی مدیرمحترم وآقای غفوری معاون عزیز.جای بسی شکرهستش.امیدوارم که این روندادامه داشته باشه.وخسته نباشیدوخداقوت به رامی عزیزکه ماروبی خبرازاوضاع شهرمون نمیذاره

عرفان رحیمی چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:10

دستتون درد نکنه
بله به قول آقای غفوری
چرخ بر هم زنم ار جز به مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ و فلق
وتشکر ویژه ای از کارکنان هنرستان دهتل به خصوص مهندس رحیمی بابات زحمتهایشان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد