پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

فرماندار بستک: بستک آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است گفت: بستک آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

http://s1.picofile.com/file/7686323866/IMG_1586.jpg
به گزارش  سرویس خبری دهتل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، محمد مشتاق زاده در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بستک اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سفرهای نوروزی باید از تمام توان و امکانات شهرستان برای رفاه حال مسافران و گردشگران استفاده کنیم.

وی افزود: بستک از هم‌اکنون برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده است و تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و اقامت مسافران در این شهرستان فراهم شده تا کسانی‌که بستک را برای تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند، خاطره خوشی را با خود ببرند.

فرماندار شهرستان بستک یادآور شد: تجهیز مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی، فعالیت داروخانه شبانه‌روزی شهرستان در ایام تعطیلات، نظارت بر قیمت کالا، تنظیم بازار، تامین آرد برای پخت بیشتر نانوایی ها، توجه به امکانات امداد جاده ای، نظارت بهداشت بر خدمات رستوران ها، آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی و ذخیره سازی بنزین و سوخت در مواقع بحران برای این ایام صورت‌گرفته است.

مشتاق زاده تصریح کرد: برپایی  چادر برای اسکان مسافران نوروزی از سوی جمعیت هلال‌احمر، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و اماکن اقامتی و زیارتی، تجهیز نمازخانه ها، زیباسازی معابر سطح شهر، تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذای محلی و... از دیگر برنامه‌های ایام نوروز در این شهرستان است.

وی با اشاره به فعالیت های 7 کمیته در شهرستان بستک بیان داشت: ارتقای کیفی خدمات رسانی ستادهای نوروزی سطح شهر با تعامل و همکاری کلیه دستگاه های متولی، مهم ترین گام در استقبالی شایسته و مناسب از مهمانان و مسافرین نوروزی بستک است.

گفتنی است شهرستان بستک یکی از قطب های گردشگری استان هرمزگان است که با داشتن دهها جاذبه گردشگری، هرساله میزبان تعداد زیادی مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالرسول قنبری دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 http://b-bastak.ir

با سلام و ادب و تبریک و شاد باش عید سعید باستانی خدمت مدیریت محترم سایت دهتل
بدین وسیله بر خود فرض واجب و لازم دانستم از اطلاع رسانی سایت تقدیر و تشکر نمایم امید است این روند ادامه و استمرار داشته باشد و در مسیر اخلاق اسلامی و رعایت صداقت و اصل امانتداری در گزارشات مد نظر قرار گیرد موفق باشید
عبدالرسول قنبری
بخشدار مرکزی بستک

درود و سلام بر شما بخشدار محترم جناب آقای قنبری
سال نو شما هم مبارک
ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت؛
آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما داریم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد