پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

مهلت 4 روزه اعتراض برای داوطلبان ردصلاحیت‌شده شوراها

http://media5.irna.ir/1392/13920124/80612191/80612191-3858651.jpg
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعیه شماره 3 خود اعلام کرد که داوطلبان ردصلاحیت‌شده شوراها، 4 روز مهلت اعتراض دارند.
به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:
«شوراهای شهر و شهرداران سراسر کشور باید امانتدار رای، اعتماد، محیط زندگی و اخلاق و فرهنگ مردم باشند.» حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با توجه به اتمام مهلت رسیدگی هیات‌های اجرایی به سوابق داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می‌رساند کسانی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته است، از تاریخ ابلاغ کتبی مراتب ردصلاحیت توسط فرمانداری با بخشداری به ایشان، به استناد تبصره یک ماده 50 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها اسلامی کشور، 4 روز مهلت دارند که اعتراض خود را به هیات‌های عالی نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند تا هیات‌های مذکور در مهلت قانونی نسبت به بررسی سوابق اقدام و نتیجه را اعلام نمایند.

خاطرنشان می‌سازد بررسی صلاحیت‌ها براساس مر قانون صورت می‌گیرد و داوطلبان محترم در صورت بروز هرگونه ابهام می‌توانند مراتب را از طریق هیات‌های عالی نظارت در استان‌ها و یا هیات مرکزی نظارت پیگیری کنند.
امید است با تکیه بر قانون و پرهیز از پیگیری شایعات شاهد رقابتی حماسی جهت خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد