۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۲۳۹۹
انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۲

داوطلبی که با کالسکه به ستاد انتخابات رفت! (+عکس)

 یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با کالسکه خود را به ستاد انتخابات رساند و در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، غلامرضا اسماعیلی متولد 1351 که خود را مدیر عامل شرکت آب معدنی کوهسار معرفی می کرد با اجاره کردن یک عدد کالسکه از ناصرخسرو، خود را به وزارت کشور رساند.

وی پس از ثبت نام گفت: علت اجاره کردن کالسکه این بود که ساده زیستی خود را نشان دهم. این در حالی است که هزینه اجاره کردن یک کالسکه از گرفتن یک آژانس خیلی خیلی گرانتر است.

وی شعار انتخاباتی خود را «صلح و وحدت» اعلام کرد و گفت: من می خواهم ایران را بسازم و کالسکه من نشان می دهد که من آدم ساده زیستم.

این کاندیدای انتخابات افزود: با نیروی انتظامی و همچنین پلیس راهور هماهنگ کردم تا کاری با کالسکه من نداشته باشند.







ارسال به دوستان
دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران علت چرخش مچ پا چیست؟ سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی) آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟ هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی! وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟ معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟ طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
وبگردی