پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

مسابقات فوتبال جام صلح و دوستی- دهتل

مسابقه فوتبال چهارجانبه باحضور تیم های دهتل- گازال جناح- دهنگ و ایلود به میزبانی دهتل طی دو روز متوالی در تاریخ ۳ و ۴ دیماه ( پنج شنبه و جمعه) برگزار شد. 

این مسابقات که با شعار صلح و دوستی در استادیوم ورزشی دهتل برگزار و  مورد استقبال گرم تماشاگران خصوصا از روستاهای اطراف شد و در روز اول تیمهای دهتل و ایلود با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم دهتل توانست ایلود را شکست دهد. در بازی دیگر نیز  گازال توانست از سد دهنگ بگذرد و به فینال راه یابد. 

امروز جمعه نیز بازی فینال بین تیم های دهتل و گازال جناح برگزار شد که در نتیجه پس از ۹۰ دقیقه جدال سخت تیم دهتل توانست با یک گل تیم گازال را که حریفی قدر بود شکست دهد و عنوان  قهرمانی این مسابقات را کسب نماید. 

در پایان بازی امرزو جام قهرمانی را به تیم دهتل و جام نائب قهرمانی را به تیم گازال جناح اعطا نمودند. لازم به ذکر است که دیدار رده بندی انجام نشد و تیم های ایلود و دهنگ بطور مشترک مقام سوم را کسب کردند. 

 

جدای از  هیجان بازی و شور و شوق تماشاگران حضور پیشکسوتان فوتبال دهتل و روستاهای اطراف نیز جالب و ستودنی بود. در میان این پیشکسوتان شخصی که بیش از هر کسی با حضورش مایه دلگرمی و خوشحالی همه فوتبال دوستان شده بود داور نام آشنا و محبوبمان جناب  آقای محمد رسول مظفری بود. ایشان که دو سال قبل در سانحه تصادف به شدت آسب دید و چندین ماه در حالت کما بود اکنون خوشبختانه به لطف خداوند رحمن و دعای خیر مردم و خصوصا جامعه ورزش بهبود پیدا کرده و در سلامتی به سر می برد.  

 

درپایان توجه شما را به تصاویری از بازی فینال و اهدای جام جلب می نمایم : 

 

 

  

  

 تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید

ادامه مطلب ...