پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

انتخابات شورا/ به چه کسانی رای بدهیم و به چه کسانی رای ندهیم!

http://s4.picofile.com/file/7770684294/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7.jpg

از اجرای قانون شوراها بیش از 14 سال در کشور بعد از انقلاب نگذشته و هرچند مشکلاتی بر سر راه شوراها وجود داشته و دارد، ولی نکات مثبت این قانون قابل مقایسه با نواقص و کمبود های آن نیست .
توسعه پایدار توسعه ای است که درون زا باشد یعنی اینکه به دست مردمان همان شهر و روستا رقم بخورد نه اینکه از بیرون به آن دیکته شود . قرآن هم در آیه 11 سوره رعد این نکته را یاد آور شده است، آنجایی که خداوند متعال می‌فرماید :(( همانا خداوند تغییر نمی‌دهد سرنوشت قومی را تا آنان حال خود را تغییر دهند ))

بعضاً مشاهده می‌شود مردم در انتخاب اعضای شورا های اسلامی شهر و روستای محل سکونت خود دقت و توجه لازم را نمی‌کنند و آرای خود را به خاطر روابط قومی ، قبیله ای ، فامیلی ، حزبی ، صنفی و ..... به صندوق‌های رای می‌ریزند و بعد انتظار دارند دستی از غیب شهر و روستای آن‌ها را آباد و به سوی توسعه پایدار سوق دهد .
تمامی رای دهندگان باید بدانند که اصحاب سه ضلع مثلث زر و زو و تزویر برای تک تک  آرای آن‌ها سال‌ها است نقشه کشیده‌اند ، کافی است کمی غفلت کنند تا برگ رای آن‌ها را در جهت حفظ و تثبیت منافع خود مصادره نمایند .

ادامه مطلب ...

بی برنامگی در لیگ دسته دو فوتبال استان/ انصراف یارمند دهتل

http://s4.picofile.com/file/7768678274/IMG_1809.jpg

باشگاه فرهنگی ورزشی یارمند دهتل طی ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال استان کتباً انصراف خود را از لیگ دسته دوم استان اعلام کرد.

متن نامه به شرح ذیل می باشد:


ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان

احترماً همانطوریکه مستحضرید در جلسه ای که پیرامون برگزاری بازی های لیگ دو استان در محل هیئت انجام شد تصمیم بر این شد که شروع بازی در تاریخ 6/2/92 باشد در حالیکه در صورت جلسه ای که به تیمها داده شد شروع بازی 10/2/92 اعلام شده بود که این تیم بر اساس تصمیم هیئت تمرینات خود را برنامه ریزی کرده ولی متاسفانه برنامه ای که هیئت برای شروع بازی ارائه داده از تاریخ 27/2/92 می باشد که بطور شفاهی در تاریخ 25/2/92 به ما اعلام گردید.

با توجه به این ناهماهنگی و بی توجهی از طرف هیئت اجرایی که هیچ برنامه ای را بطور کتبی به ما اعلام نکرده است بدینوسیله انصراف خود را اعلام می داریم.

سرپرست تیم یارمند دهتل

محمدنور درویشی

مهلت 4 روزه اعتراض برای داوطلبان ردصلاحیت‌شده شوراها

http://media5.irna.ir/1392/13920124/80612191/80612191-3858651.jpg
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعیه شماره 3 خود اعلام کرد که داوطلبان ردصلاحیت‌شده شوراها، 4 روز مهلت اعتراض دارند.
به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:
«شوراهای شهر و شهرداران سراسر کشور باید امانتدار رای، اعتماد، محیط زندگی و اخلاق و فرهنگ مردم باشند.» حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با توجه به اتمام مهلت رسیدگی هیات‌های اجرایی به سوابق داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می‌رساند کسانی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته است، از تاریخ ابلاغ کتبی مراتب ردصلاحیت توسط فرمانداری با بخشداری به ایشان، به استناد تبصره یک ماده 50 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها اسلامی کشور، 4 روز مهلت دارند که اعتراض خود را به هیات‌های عالی نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند تا هیات‌های مذکور در مهلت قانونی نسبت به بررسی سوابق اقدام و نتیجه را اعلام نمایند.

ادامه مطلب ...

عکس/ لرد بستو- دهتل

لرد بستو- دهتل


http://s4.picofile.com/file/7757063010/IMG_3619.jpg

پایان ثبت نام شورا/ 240 نفر در بخش مرکزی بستک ثبت نام کردند

هم زمان با پایان ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد 240 نفر در بخش مرکزی بستک نام نویسی کردند.

بخشدار مرکزی بستک در پایان روز نام نویسی داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا از ثبت نام 240نفرخبر داد و گفت: از روز اول شروع ثبت نام اطلاع رسانی به وسیله دهیاری ها، ائمه جمعه و جماعات ، الصا ق آگهی ثبت نام انجام شد که با استقبال خوب روستاییان عزیز همراه بود و تا پایان ثبت نام تعداد229 مرد11 زن ثبت نام کردند که از این تعداد 100 نفر خواندن و نوشتن وزیردیپلم، 60 نفردیپلم،26فوق دیپلم،49نفر لیسانس و 5نفر فوق لیسانس می باشندو تعداد شرکت کنندگان خانم به نسبت دوره قبل که یک نفر بود در این دوره به 11بنفر افزایش پیدا کرده است .


http://www.b-bastak.ir/plugins/content/jumultithumb/Li4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3N0b3JpZXMvMi5qcGcmYW1wO3c9ODAwJmFtcDtoPTUwMCZhbXA7cT0xMDA=.jpg

ادامه مطلب ...