پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

آغاز عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری پیشگیری و مهار سیل در پدل

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از شروع عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری پیشگیری و مهار سیل از ا ول آذر ماه در حوضه پدل شهرستان بندرلنگه خبر داد.

ادامه مطلب ...

حسین عبدالهی دهیار دهتل شد

شورای اسلامی دهتل پس از گذشت دو هفته از فراخوان ثبت نام داوطلبان تصدی پست دهیاری بالاخره آقای حسین عبدالهی را بعنوان دهیار جدید دهتل معرفی نمود.

ادامه مطلب ...

تصادف مرگبار در غرب هرمزگان/ آخرین وضعیت فرماندار پارسیان

ارجمند منش فرماندار پارسیان هرمزگان که دو روز قبل در اثر تصادف مجروح شده بود، هم اکنون در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

ادامه مطلب ...

فقط چندروز مانده به ثبت نام/ تازه ترین اخبارانتخاباتی در هرمزگان

 

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام کداندیداهای نمایندگی مجلس،فضای انتخاباتی در هرمزگان به گونه‌ای است که تعدادی از نمایندگان سرشناس و سابق مجلس شورای اسلامی ، مسوولان و استادان دانشگاه از مدتها قبل به صورت پنهان و آشکار فعالیتهای انتخاباتی و رایزنی خودشان را برای جلب توجه مردم آغاز کرده‌اند و اسب خود را زین نموده تا بر توسن شانس و اقبالشان برای ورود به مجلس نهم در بهارستان و تصاحب یکی از صندلی‌های سبز مجلس بتازند .

ادامه مطلب ...

آیا غفوری به دهیاری دهتل باز می گردد؟

با گذشت بیش از 10 روز از استعفای محمد غفوری دهیار دهتل و فراخوان شورای اسلامی جهت انتصاب دهیار جدید تا کنون دهیار جدید مشخص نشده است.

شنیده ها حاکی از این است که آقایان حسین عبدالهی و محمد احمدی جزو تنها افرادی هستند که برای دهیاری دهتل کاندیدا شده اند و شورا نیز در حال بر رسی برنامه ها و توانمندی های این دو نفر است تا یکی از این دو را بعنوان دهیار جدید دهتل معرفی نماید.

ادامه مطلب ...

امام جمعه اهل سنت بندر عباس: اهل سنت از اهل بیت (ع) غافل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دفتر امور اهل سنت هرمزگان شیخ سید عبدالباعث قتالی با اشاره به روایات متعدد در کتب اهل سنت در خصوص توجه به اهل بیت و سفارش آن توسط پیامبر اسلام اظهار داشت: این غلط است که بعضی‌ها تصور کنند که اهل سنت از اهل بیت پیامبر (ص) غافل است.

ادامه مطلب ...

خداحافظی محمد غفوری از سمت دهیاری دهتل

محمد غفوری دهیار دهتل که بمدت سه سال سکان دهیاری دهتل را در دست گرفته بود پس سه بار استعفا اینبار استعفای وی مورد تایید شورای اسلامی دهتل و فرمانداری قرار گرفت و با این سمت خداحافظی کرد.

خبر قطعی استعفای غفوری در جلسه جمعه شب که از سوی شورای اسلامی با محوریت مشاوره درباره نحوه و چگونگی انتخاب دهیار جدید و با حضور عموم مردم و استقبال چشم گیر جوانان برگزار شد عنوان شد.

ادامه مطلب ...