پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها
پایگاه اطلاع رسانی دهتل

پایگاه اطلاع رسانی دهتل

شهر سنگ نگاره ها

شکست شهرداری سوزا برابر یارمند دهتل بستک

روز جمعه مورخه 90/7/22 یارمند دهتل در قشم به مصاف تیم فوتبال شهرداری سوزا رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 بر این تیم غلبه کند و در مجموع با کسب 6 امتیاز بعنوان سرگروه به دور بعدی مسابقات راه یابد.

ادامه مطلب ...

افتتاح سامانه صدور شناسنامه مکانیزه در بستک

با حضور غلامپور مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان و جباری نمانیده مردم در مجلس شورای اسلامی، حاج آقا قتالی و حاج آقا صفایی امام جمعه اهل تسنن و تشیع بستک سامانه صدور شناسنامه مکانیزه در شهرستان بستک افتتاح شد .

ادامه مطلب ...

مشکل جدی ! وجود سه بانک بدون خود پرداز در دهتل

بانک صادرات دهتل

دهستان دهتل از لحاظ وسعت بزرگترین دهستان شهرستان بستک است که روستاهای ایلود، برکه لاری، چاه دزدان، بامستان،سید احمدی، کنچی، رودبار و انجیردان از مهمترین روستاهای تابعه این دهستان هستند.

وجود مدارس شبانه روزی و فروشگاه های خدماتی و تولیدی موجب شده که اکثر ساکنین روستاهای تابعه جهت انجام امور روزمره و خرید به دهتل رفت و آمد داشته باشند...

ادامه مطلب ...

تکذیب خبر هرمز آنلاین!/کدام اصلاح طلبان؟ کدام 50 نفر؟؟؟

هرمزآنلاین خبر داده "اصلاح طلبان هرمزگان اخیرا در نشستی 50 نفره که در منزل شخصی یکی از اعضای فعال این جریان برگزار شده، راهکارهای حضور خود در انتخابات مجلس نهم را مرور کرده اند" اما باتوجه به تکذیب خبر برگزاری چنین نشستی از سوی تعدادی از اصلاح طلبان شاخص استان، به نظر می رسد در آستانه حضور استاندار جدید، انتشار این گونه اخبار اهداف دیگری را دنبال می کند.

ادامه مطلب ...